آموزش و اسكريپت ارسال خودكار مطالب سايت به كانال و گروه‌هاي تلگرام

۴ بازديد

 

اين روزها كانال‌هاي تلگرام همچون كانال‌هاي تلويزيوني مشتريان پر و پاقرصي پيدا كرده‌ و به‌نوعي به يك رسانه تبديل شده‌است. رسانه‌هايي كه همه نوع مطلب اعم از خبري، علمي، آموزشي، طنز و… را مي‌توان در آنها يافت و هيچ محدوديتي نيز براي تعداد اعضا ندارند.

ممكن است يك خبر يا مطلب آموزشي در چند سايت خبري درج شود، اما كاربران به سايت‌ها مراجعه نكنند، در صورتي كه چنانچه اين مطالب در كانال‌ها درج شود به‌سرعت توسط كاربران مشاهده مي‌شود. اين به‌روزبودن موجب شده بسياري از مديران سايت‌ها براي جذب بازديدكننده روي سايت خود و افزايش تعداد اعضاي كانال، مطالب منتشر شده در سايت را به‌سرعت در كانال تلگرامي خود نيز منتشر كنند تا به‌اين‌ترتيب نه‌تنها اعضاي كانال خود را حفظ كرده و موجب افزايش آمار اعضا شوند، بلكه براي مشاهده جزئيات كامل اخبار و محتوا نيز اعضاي كانال را به مشاهده صفحات سايت هدايت كنند. مشكلي كه در اجراي اين روش وجود دارد نيازمندي به فردي براي مديريت كانال و انتشار دستي مطالب منتشر شده در سايت روي كانال تلگرام است.

در مجموعه ارائه شده شما علاوه بر اينكه بصورت كامل و قدم به قدم با آموزش ساخت ربات تلگرام و كانال آشنا خواهيد شد اسكريپتي نيز وجود دارد كه با قراردادن آن بر روي هاست و تنظيماتي كه آن نيز در مجموعه آموزش داده شده است مطالب سايتتان را از هر سيستمي كه استفاده مي كنيد اعم از وردپرس يا جوملا يا دروپال يا حتي وبلاگ و … مي توانيد به كانال تلگرامتان بفرستيد.

قيمت اين مجموعه ۱۴۰۰۰ تومان مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.